יום האישה 2024 לא תקופה לחגיגות בימים אחרים אפשר היה ליהנות קצת מיום האישה. אבל השביעי לאוקטובר שינה לנו הכל

חיה בן ניסים, מנכ"לית מכללת "היי קוסמטיקס", מספרת איך הכל התחיל ? אפשר להתחיל בקטן ובהתמדה – להגשים חלום ולהצליח.

פגשתי אותה במשרדה. מטופחת, מודעת ליכולותיה, ערנית וחייכנית. באדיבות היא הזמינה אותי לשבת וחשוב היה לה שארגיש נוח. כשנכנסה אחת העובדות לשאול שאלה עניינית, עיניה האירו לקראתה, ובסבלנות היא הסבירה וענתה לשאלתה, ולא הניחה עד שהובן העניין.

חיה בן ניסים, מנכ"לית מכללת "היי קוסמטיקס", נשואה לזיו, אימא לעמית (24) ולאיליי (21),

אפשר לראות את העצב בעיניה ויחד עם זאת אושר אבל לא כמו שאני מכירה אותה 12 שנים שהיא  מגשימה את חזונה מדי יום בעסק הפרטי שהקימה במו ידיה בהתמדה עיקשת לצד הקמת משפחה, ,משימות אינספור, ועדיין, החיוך לא נעלם מהעין,אבל היום החיוך כבר לא אותו הדבר

7 באוקטובר הגיע אליה כמו לרבים מאיתנו   הבן הצעיר שלה היה במסיבה ובנס ניצל  "אני מאמינה, בבורא עולם ואני מודה על הנס הפרטי שלי  כך היא  אומרת!  כל כך הרבה דברים קורים לנו ואני חייבת לומר  אני עברתי כל כך הרבה וכל ירידה שהייתה לי אני מודה על כך  אני נפגשת עם הרבה נשים ביום יום שלי  וכל אישה שאני פוגשת בתחילת דרכה המקצועית, אני אומרת לה שאין בלתי מושג, יש יעדים ותוכנית פעולה כדי להצליח, ועם אהבה ותשוקה למקצוע, באמת שאין דבר העומד בפני הרצון"

"יש נשים שהפכו את החיים שלהן מקצה לקצה. אותן אני מעריכה", היא אומרת לי.

חיה חברה ב"מעגל נשים" בפתח תקווה זה 11  שנים. היא מתנדבת בארגון ועוזרת למשפחות במצוקה ולילדים בסיכון., אני יודעת שכל יד מסייעת יכולה להרים, יכולה לגרום לחיוך ולעזרה משמעותית. חשוב לי מאוד לתת, והמדהים הוא שהנתינה הזו, היא בעצם קבלה בכלל, את מקבלת כשאת נותנת, וזאת מתנה ענקית, הלב מתרחב".

את מכללת "היי קוסמטיקס" פתחתי  בשנת.2012. אבל עד לאימפריה הזו היא צעדה כברת דרך משמעותית. כיום הצוות שלה מונה עשרים אנשים, "אני לא לבד כאן. כל אחד תורם להצלחת העסק, והתוצאה היא תחושה משפחתית חמה ומפרגנת".

חיה גאה בעשייתה, רואים את זה בעיניים שלה כשהיא מדברת על המכללה. "אלה היו שנים לא קלות", היא מוסיפה, "המון נחישות, רצון והתמדה הובילו אותי למקום שלי כיום.

מכללת "היי קוסמטיקס", בית הספר לקוסמטיקה ומרכז שיווק והדרכה לקוסמטיקאיות בפיקוח של משרד התמ"ת, פועל זה 12 שנים בראש העין. "הלקוחות שלי הם האושר שלי", הקשר עימן  ממלא אותי הרבה יותר מאשר קשר עסקי. נרקמת חברות, קשר אנושי שפועל לשני הכיוונים. זה ממלא אותי, מעניק לי תחושת סיפוק כשאני רואה את ההצלחות של התלמידים  שלי, את החיוך של הלקוחות, ובשבילי, לראות נשים צעירות שבחרו לקחת את החיים שלהן בידיים, ובאות ללמוד, ולהתמקצע בתחום היופי, לא מוותרות, גם אם קשה לעבוד ולגדל ילדים וללמוד בו בזמן, זה אחד הדברים המרגשים בעיניי. ההצלחה שלהן היא ההצלחה שלי".

וכמובן להצלחה אני חייבת להזכיר את ניסים כהן השותף מנכל חברת  N& Dשתמיד דואג להביא את כל החידושים והמוצרים שבמרכז שיווק שלנו ומותג הבית פיקאסו

חיה מאמינה שכל אישה יש בה את הכלים להצלחה, "אין דבר כזה לוותר, יש דבר כזה להצליח, וזה מה שחשוב לי ביותר להעביר לתלמידות שלי. לכולנו חלום, ההגשמה בידיים שלנו, והעיקר, לא להרפות. אפשר להצליח. אני רואה תלמידות שלי פורחות ואין דבר יותר מחמם את הלב מזה".

יום  האישה שמח



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: