טיפולי אקנה

כל מי שסובל מאקנה מכיר את התסכול הכרוך בכך. רוב מי שסובל מאקנה ניסה כבר לפחות שיטה אחת להיפטר מהפצעונים המכאיבים והמראה הלא נעים של העור.
מי שסובל מאקנה מכיר את התסכול כשכל פעם מחדש הם נכנסים לטיפול כזה או אחר שהבטיח להם תוצאות מהירות ובקלות, תוצאות שלא מגיעות בדיוק כמו שהבטיחו לו.
ההבדל בטיפול באקנה בהיי קוסמטיקס ביחס לטיפולי אקנה במקומות אחרים הוא במגוון שיטות העבודה העומדות לרשות הקוסמטיקאיות המטפלות.

כיון שבמכללת היי קוסמטיקס הוא מרכז ללימודי קוסמטיקה ניתן להבין שכל השיטות החדשניות ביותר, כל המכשור העדכני ביותר, כל הטכניקות לעבודה יעמדו לרשות הצוות המטפל באקנה במקום.
קוסמטיקאית במכון היופי הפרטי שלה יכולה להציע מגוון מוגבל של טכניקות עבודה בטיפול באקנה, בהתאם לרמת ההשקעה שלה בהשתלמות ועדכון הידע המקצועי שלה, התכשירים והמכשירים בהם היא משתמשת.

במכללת היי קוסמטיקס מגוון הטיפולים אינו מוגבל אלא מאפשר ללקוחות המכון ליהנות מכל השיטות המתקדמות ביותר והעדכניות ביותר לטיפול באקנה.

מטרת הטיפולים באקנה היא ניקוי עמוק של העור, טיפול בשורש בעיית האקנה ומניעת הופעה מחודשת של הפצעונים על פני העור. הבנה המקצועי הגבוהה של הצוות המטפל והמגוון הגדול של תכשירים ומכשור מאפשרים להיי קוסמטיקס להציע טיפולי אקנה ברמה מקצועית יוצאת דופן, ושביעות רצון מלאה של המטופלים.

כשלב ראשון מציעים בהיי קוסמטיקס ייעוץ מקצועי, אישי וקביעת תוכנית טיפולים שתוביל בבטחה אל השגת המטרה – עור חלק ונקי מאקנה.
כדאי להתקשר ולקבוע פגישת ייעוץ ואבחון עוד היום.



בחזרה לטיפולים קוסמטיים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: