קורס פדיקור מניקור

היום המודעות לטיפוח הגוף גוברת ויש ביקוש רב לפדיקור ומניקור. אצלנו במכללת "היי קוסמטיקס" נפתחים קורסים בכל חודש של מניקור ופדיקור. קורס פדיקור רפואי וקורס פדיקור מתקדם הינם קורסים נחשבים מאוד בעולם הטיפוח והיופי. 

 

בקורס פדיקור רפואי וקורס פדיקור מתקדם תוכלו להכיר את סוגי הטיפול הרבים לבעיות בציפורניים בכף הרגל ובידיים. קורס זה הינו חשוב וחיוני בעבור כל קוסמטיקאית העוסקת בתחום הציפורניים והיופי. בעזרת קורס פדיקור רפואי תוכלי להגדיל את קהל לקוחותייך ולספק מענה לבעיות שונות של כף הרגל וכף היד. ידע הוא כוח ואנו מאמינים שככל שתדעי יותר כך השם שלך יגדל וילך לפניך. 

 

בקורס פדיקור מניקור נלמד עם מיטב אנשי המקצוע המובילים בתחום, נכיר את הסוגים השונים של מחלות הציפוניים ודרכי הטיפול בהם ונכיר את סוגי המשחות והחומרים השונים שיכולים לסייע במיגור בעיות הציפורניים. נוסף לכך, נשתמש במכשור מתקדם ומוביל בתחום, את כל הציוד והחומרים תוכלו למצוא אצלנו במרכז השיווק לקוסמטיקאית. במכללת "היי קוסמטיקס" מלווים אתכם לעבר ההצלחה ודואגים למעטפת מלאה ורחבה של שירותים. גם בתקופות הבידודים והקורונה אנו ממשיכים לשמור על שגרה ונותנים מענה לכל הסטודנטים שלנו. 

 

עולם הטיפוח והיופי ממשיך להתקדם ויחד איתו גם אנחנו במכללת "היי קוסמטיקס". בואי להכיר את כל מה שחדש בתחום הפדיקור רפואי ופדיקור מתקדם, והכירי שיטות עבודה חדשניות וכלים נוספים שיעזרו לך למנף את העסק שלך. אצלנו במכללת "היי קוסמטיקס" דואגים שתצאי לדרך עצמאית בצורה בטוחה ועם נסיון בתחום. אנו עושים זאת באמצעות לימוד עיוני מקיף של כל הקשור בפדיקור רפואי ופדיקור מתקדם, וקבלת הכשרה דרך התנסות מעשית. בהתנסות המעשית תטפלי בבעיות הציפורניים השונות תוך שימוש במכשור מתקדם. קורס פדיקור רפואי ופדיקור מתקדם יכול לפתוח דלתות רבות, במידה ויש לך נסיון ובטחון תוכלי לעשות המון. 

 

מתכונת הקורס:

– 15 מפגשים.

– מסלול בוקר או ערב.

– קבלת תעודה מוכרת ע"י משרד התמ"ת.

– מימון ע"ח המדינה לזכאים

לפרטים נוספים בנוגע לקורס הקרוב ובדיקת זכאות למימון על חשבון המדינה, השאירו פרטים כאן למטה

או התקשרו 072-3306109

נתראה,

מכללת היי קוסמטיקס

 



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: