מרכז שיווק לקוסמטיקאית

מחפשת מקום עם מוצרי קוסמטיקה במחירים אטרקטיבים? נמאס לך לחפש כל מוצר קוסמטיקה במקום אחר? הגיע הזמן להכיר את מרכז השיווק לקוסמטיקאית של מכללת "היי קוסמטיקס", המכללה המובילה במקצועות היופי והטיפוח. 

 

אצלנו במכללה תוכלי להנות ממרכז שיווק גדול עם מגוון רחב של מוצרים בתחום הקוסמטיקה ועולם היופי. כל מה שאת צריכה נמצא תחת קורת גג אחת, החל מתחום הלק ג'ל מותג הבית PIKASO ו N&D, כל הציוד לבונת ציפורניים, פדיקור, קוסמטיקה, מיכשור מתקדם מבית PIKASO, מכונות שיוף, מנורות לד לופות, ציוד חד פעמי, מיכשור וריהוט, שולחנות, כסאות, מכשיר חיטוי ועיקור, שואב אבק חשמלי, מחמם פראפין, מחמם שעווה שעווה מבית RIKA, ראשי שיוף, סט מניקור רוסי, צבתיות סטלקס ועוד מגוון רחב של מוצרים ומעבדות קוסמטיקה כמו PHD מג'ארי, חברת רניו,  מעבדות ד'ר רון כדיר, כריסטינה, תפוח קארט ועוד.  המטרה שלנו שכל אחת תוכל להנות ממגוון המוצרים תחת קורת גג אחת. 

 

במרכז השיווק והקוסמטיקה נמצא צוות מקצועי שיכול לסייע לכם בהכרת מוצרי הקוסמטיקה השונים ולחשוף אתכם למוצרים חדשים בתחום. אל תהססו לבקש את עזרת הצוות ולהכיר מוצרים חדשים, לפעמים החדש יכול להיות יותר טוב מהישן. עולם הקוסמטיקה ממשיך לצמוח ולפתח מוצרים חדשים בכל רגע, מכללת "היי קוסמטיקס" תמיד דואגת לעדכן את מוצרי הקוסמטיקה ולהעניק לכם את המוצרים החדשים ביותר בשוק הקוסמטיקה והיופי. 

 

במכללת "היי קוסמטיקס" מציעים קורסים נרחבים בתחום הקוסמטיקה והיופי בין הקורסים תוכלו למצוא: קורס פדיקור רפואי, קורס הרמת ריסים, קורס בניית ציפורניים, קורס לק ג'ל, קורס עיצוב גבות, קורס קוסמטיקה, קורס מניקור רוסי ועוד. אצלנו תוכלו למצוא את מרכז השיווק לקוסמטיקאית שיש בו מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה לרכישה. תחת מעטפת מלאה ורחבה של שירותים תוכלו להתפתח ולצמוח עם מכללת "היי קוסמטיקס" המובילה בתחום הקוסמטיקה והיופי.

 

אם ברצונכם להכיר טכניקות שונות לגוון בדרכי העבודה שלכם אתם מוזמנים לשמוע על מגוון הקורסים וההשתלמויות שלנו בטלפון 072-3306109



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: