החיים קלים כשיש איפור קבוע על הפנים

ודעת לשלב צבעים בצורה טובה? יש לך טאץ' מיוחד? איפור מעניין אותך ואת לא יכולה בלעדיו? הגיע הזמן להכיר את מכללת "היי קוסמטיקס", המכללה שתוביל אותך להצלחה ותהפוך את האהבה שלך למקצוע לחיים. בעזרת צוות מקצועי מוביל בתחומו תוכלי לקבל את כל הכלים הנדרשים כדי לצאת לדרך עצמאית עם נסיון בתחום. 

 

אם את מחפשת מקצוע משמעותי שאת אוהבת, מקצוע נחשק שיהפוך אותך לעצמאית בתחום הקוסמטיקה והיופי. הגיע הזמן להירשם לקורס איפור קבוע במכללת "היי קוסמטיקס" משך הקורס הוא 14 מפגשים במתכונות בוקר/ערב. במהלך הקורס תקבלי ערכת עבודה מקצועית מטעם מכללת "היי קוסמטיקס", ובסיומו תקבלי תעודה מוכרת מטעם מכללת "היי קוסמטיקס". במסגרת קורס איפור קבוע במכללת "היי קוסמטיקס", תלמדי לבצע טיפולי איפור קבוע לאזורי הפנים כמו גבות ושפתיים.

 

במהלך קורס איפור קבוע במכללת היי קוסמטיקס נכיר את השיטות לאיפור קבוע. שיטת מיקרובליידינג, שיטת השערה, הפודרה והשפתיים. נכיר את המכשור החשמלי והידני לביצוע שיטת השערה והמיקרובליידינג. נכיר את הצבעים ואת סוגי החומרים לשימוש בטוח. קורס איפור קבוע טריפל כולל בתוכו הכשרה עיונית ומעשית, תירגול על לטקס ולקוחות. 

 

בנוסף לקורס איפור קבוע אנו במכללת "היי קוסמטיקס" מציעים קורסים נרחבים בתחום הקוסמטיקה והיופי בין הקורסים תוכלו למצוא: קורס פדיקור רפואי, קורס הרמת ריסים, קורס בניית ציפורניים, קורס לק ג'ל, קורס עיצוב גבות, קורס קוסמטיקה, קורס מניקור רוסי ועוד. אצלנו תוכלו למצוא את מרכז השיווק לקוסמטיקאית שיש בו מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה לרכישה. תחת מעטפת מלאה ורחבה של שירותים תוכלו להתפתח ולצמוח עם מכללת "היי קוסמטיקס" המובילה בתחום הקוסמטיקה והיופי. כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים ולהירשם לקורס הבא. 

 

לפרטים נוספים בנוגע לקורס הקרוב, ולקורסים נוספים המוכרים על ידי משרד התמ"ת, השאירו פרטים או התקשרו 072-3306109

נתראה,

מכללת "היי קוסמטיקס"

 



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: