קוסמטיקאית מתקדמת

כל מה שרציתם לדעת על קוסמטיקאית מתקדמת
קוסמטיקאית מתקדמת מסייעת במקרי אסטטיקה שונים ומביאה לטיפול בבעיות עור שונות. הקוסמטיקה המתקדמת אינו מושג חדשני כפי שנדמה לרוב האוכלוסייה. למעשה הקוסמטיקה המתקדמת התפתחה כבר עוד ממצריים העתיקה, בה היו קיימים שרידים וציורי קיר אשר הצביעו על שיגרת טיפוח ובישום בקרב נשים וגברים.

ניתן למצוא במוזיאונים ברחבי העולם שרידים של כלי חרס שהכילו בתוכם מוצרי טיפוח שונים. קליאופטרה, למשל, הייתה עושה אמבטיית חלב על מנת להבהיר את עורה. ניתן לומר שגם היא הייתה מעין קוסמטיקאית.

מקומה של קוסמטיקאית מתקדמת בעולם הרפואה
הראשונות שבאמת פיתחו את הקוסמטיקה המתקדמת כפי שאנו מכירים אותה היום הן האחיות. הן ביצעו טיפולים קוסמטיים על פני המטופלים. התהליך היה פשוט: ניקוי הפנים, מריחת חומצה גליקולית, נטרול החומצה, שטיפת הפנים, מריחת חומרים נוספים ועוד..
עם הזמן התהליך התפתח והתווסף אליו שיוף מכני עדין- סוג של פילינג. למרות שהטיפול היה פשוט, האחיות לא היו מיומנות בטיפולי פנים ולכן נוצרו בעיות ושאלות כגון: "איזה חומר למרוח על הפנים?" "איך להשתמש בחומרים?" "מה לעשות במצבי אקנה?" וכו'.

איך להיות קוסמטיקאית מתקדמת 
בסופו של דבר פתח בית החולים "סקוט וויט" בית ספר למטרות הכשרה קוסמטית באופן מקצועי מתוך כוונה לתת יותר ידע מתקדם וקליני לאנשים על מנת שיוכלו לעבוד לצד מנתחים פלסטיים ורופאי עור. בית ספר זה פועל במחלקות שונות כגון מחלקת כוויות, מחלקת כירורגיה פלסטית, מחלקה אונקולוגית ועוד מחלקות נוספות אשר עזרו לקוסמטיקאיות לבחון את כל מצבי העור השונים.

הקוסמטיקה המתקדמת הניבה תוצאות מדהימות עד לכדי כך שרופאים ביקשו קוסמטיקאיות מתקדמות בעלות ידע קליני למען טכניקות עבודה מגוונות. קוסמטיקאית מתקדמת מעשירה כיום את עולם הרפואה ומשנה חיים של אנשים.

הפרמטרים המרכיבים את החומרים בטיפול של הקוסמטיקאית

  • מרכיבי התכשיר, מבוססים על חומרי גלם ברמה הטהורה והגבוהה ביותר.
  • התכשיר מכיל בתוכו חומר פעיל שמטרתו לאפשר שינוי בעור
  • חומרי הגלם הנמצאים בתכשיר חייבים להתבסס על מחקרים קליניים ידועים שיעילותם הוכחה.
  • הטיפול מהיר ונקי. נעשה שימוש בחומרים סטריליים ומתכלים (כפפות, גאזות, רב מגבת, סדין חד פעמי וכו') אין שימוש בחומרים רב פעמיים (כמו מגבות לדוגמה)
  • הטיפול מתבצע ללא הסחות דעת.
  • הקוסמטיקאית שמה דגש על אמינות ומתחייבת לדיווח אמין לרופא וללקוח/ה. היא צריכה ללמוד ולדבר בשפה מקצועית, אמינה ורהוטה על מה שהתכשיר מציע והשפעתו.


בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: