עיצוב גבות ללא בעיות

הרחבת קהל הלקוחות של מכון הקוסמטיקה דורשת המון השקעה, רצינות, נחישות ובעיקר יצירתיות. תחום הקוסמטיקה והיופי לא מפסיק לגדול, והלקוחות שלכם תמיד ישאפו לחדשנות ויצירתיות ממכם. תמיד תדאגו להישאר מעודכנים בכל מה שחדש ברשת והרחיבו את הידע שלכם בעזרת קורסים מעשירים. 

 

קורס עיצוב גבות הוא הפתרון המושלם למ שרוצה להעשיר את הידע שלו ולהתמקצע יותר בתחום האסתטיקה והיופי. הקורס נמשך על פני 4 מפגשים במתכונת של קורס ערב או בוקר לפי בחירתכם. כל מפגש נמשך 3 שעות, במהלך הקורס נלמד על יצירת מסגרת לעיניים התורמת ליצירת פרופורציה נכונה לפנים, התמודדות עם גבות דלילות ומעובות וטכניקות שונות לעיצוב גבות בחוט, פינצטה ושעווה. מטרתו של הקורס היא להעניק לכם את כל הידע הדרוש לעיצוב גבות בצורה הכי טובה שיש. 

 

במכללת "היי קוסמטיקס" אנו מעניקים לכם את המרצים הכי טובים בתחום האסתטיקה והיופי, ואת כל הידע התיאורטי והמעשי בכל תחום. המטרה שלנו שתצאו לאחר סיום הקורס עם ביטחון עצמי ועם טכניקות עבודה יוצאות מין הכלל. אנו גאים בכל הסטודנטים שלנו ומעודדים אותם לאמונה עצמית, הגשמה והצלחה. הצוות המקצועי שלנו תמיד פנוי לכל בקשה או פניה של הסטודנטים במטרה לקדם אותם כמה שאפשר. 

 

קורס עיצוב גבות יכול להעשיר לכם את הידע ולהגדיל את קהל לקוחותיכם. תמיד תזכרו שידע הוא כח, ככל שתדעו יותר המכון שלכם ישגשג והשם שלכם יגדל. מכל קורס תצאו מקצועיים יותר ובעללי ידע חדש, זה יוביל לשיפור בטכניקת העבודה שלכם ולהגדלת שמכם. אנו מאמינים שככל שלומדים מצליחים. בנוסף, אצלנו תוכלו למצוא חנות לכל הציוד הדרוש למכון הקוסמטיקה שלכם במחירים אטרקטיבים. 



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: