בניית ציפורניים הדרך שלך להצלחה

עולם האסתטיקה והיופי ממשיך להמציא את עצמו מחדש בכל יום. תמיד נרצה לשאוף ולהיראות הכי טוב וכמובן להרגיש מצויין. כאשר הציפורניים שלנו מטופחות ומסודרות זה כבר מרגיע ומעניק לנו חופש מדאגות של מראה הציפורניים. כיום עולם בניית הציפורניים גדל ללא הכר והוא ממשיך להתחדש בהמון סגנונות עיצוב חדשים ובסוגי לקים מגוונים. 

 

עולם היופי והטיפוח מושך אותך? את פרפקציוניסטית חסרת תקנות? בואי להפוך את האהבה למקצוע. קורס בניית ציפורניים במכללת "היי קוסמטיקס" מעניק לך את האפשרות לצמוח ולגדול אל תוך עולם הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. הכל נעשה בליווי צמוד של אנשי מקצוע בכירים בתחום. אנו תמיד שואפים לחדשנות ואין אצלנו קורסים דומים. תמיד אנחנו מביאים את הקידמה עד אליך ודואגים שתהי מעודכנת בכל הטרנדים החמים של עולם הציפורניים. מכללת "היי קוסמטיקס"  עושים זאת בעזרת מכשור מתקדם וימי עיון מגוונים ועשירים בידע רלוונטי להמשך ההתקדמות בקורס. 

 

לפעמים הדרך לעצמאות אינה פשוטה, אך עם מקצוע כל כך נחשק כמו בניית ציפורניים הדרך הרבה יותר קלה. רוב האוכלוסיה בישראל מודעת לטיפוח הציפורניים וכמובן שאי אפשר בלי לק ג'ל על הציפורן בכל שלושה שבועות. בעזרת קורס בניית ציפורניים תוכלי לסלול את הדרך שלך אל העצמאות בצורה בטוחה ומבטיחה. 

 

במכללת "היי קוסמטיקס" דואגים להצלחה שלך. אנו מעסיקים את אנשי המקצוע המובילים בתחום ומלמדים חומר עיוני והן מעשי. רוב הקורס מבוסס על לימוד תוך כדי התנסות בכדי שתוכלי לצאת מהקורס עם בטחון עצמי ותיק עבודות מרשים. כל עבודה המתבצעת בקורס מתווספת אל תיק העבודות שיכול לפתוח בפניך דלתות רבות בזמן חיפוש עבודה או בפתיחת עסק עצמאי. 

 

בקורס בניית ציפורניים נלמדת התשתית התיאורטית של כל תחום הציפורניים הכוללת לימודים של מבנה הציפורן לרבות למידה והכרת מחלות ובעיות שונות שעלולות להופיע בציפורן. התשתית התיאורטית חיונית להכרת התחום והיא מהווה בסיס לחלק המעשי שהוא החלק השני של קורס בניית ציפורניים. החלק המעשי חשוב למדי והוא זה שמאפשר לבוגרות הקורס להכיר טכניקות שונות, להתנסות בעבודה עם חומרים שונים ולבנות תיק עבודות מעוצב ואיכות. 



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: