איפור קבוע שמתאים לכל אירוע

איפור הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלך? את מבזבזת שעות בלמידת טכניקות איפור שונות והתאמת צבעים בסרטונים שונים? למה שלא תקחי את האהבה הזו ברצינות ובואי ללמוד קורס איפור קבוע? הפכי את התחביב שלך למקצוע ותוכלי להרוויח הרבה על כל איפור קבוע. 

 

איפור קבוע הינו הפתרון האולטימטיבי בעבור המון נשים שאינן יודעות להתאפר, שמבזבזות שעות מול המראה בכל בוקר כדי שהאיפור יצא מושלם, וכמובן גם לנשים שיש להם דלילות שיער בגבות והם מפצות על כך בעזרת איפור. איפור קבוע מעניק לכם את השקט והשלווה מלהתעסק באיפור בכל יום. בעזרת איפור קבוע תוכלו לישון עוד שעה בלילה בידיעה שמחר אתן קמות ליום שכולו פנים מאופרות ומטופחות מבלי צורך להתאפר שעות. 

 

קורס איפור קבוע במכללת "היי קוסמטיקס" מעניק לכל הלומדות תעודת הכשרה מטעם מכללת "היי קוסמטיקס". הקורס הינו במתכונת בוקר או ערב לפי בחירתכם, ונמשך על פני 14 מפגשים. במפגשים אלו תכירו את הטכניקות השונות לביצוע איפור קבוע. בנוסף לכך, תלמדו כיצד להתאים את האיפור ללקוחה, ובאילו מכשירים וחומרים הכי מומלץ להשתמש. הקורס מועבר על ידי מרצה מקצועית בתחום האיפור הקבוע. במסגרת קורס איפור קבוע במכללת "היי קוסמטיקס", תלמדי לבצע טיפולי איפור קבוע לאזורי הפנים כמו גבות ושפתיים.

 

אם את מחפשת הכנסה נוספת או פתיחת עסק עצמאי ואיפור תמיד עניין אותך, דעי שמקומך איתנו. במכללת "היי קוסמטיקס" תקבלי את כל הכלים הדרושים לך ואת הליווי האישי והצמוד. אנו מאמינים בהצלחה של כל אחד ומעניקים לכל סטודנט שלנו מעטפת רחבה של כלים להתמודדות באופן עצמאי. אם את מחפשת מכללה שמבינה אותך, וזמינה לפניותייך, צרי קשר עוד היום עם מכללת "היי קוסמטיקס".



בחזרה לכתבות ומאמרים >

קבלי עכשיו הטבה לנרשמות לקורס דרך האתר! מלאי פרטים בטופס הבא: